torsdag 24 mars 2011

FAN vad jag är bra!

Ja, idag är jag stolt över mig själv!

Jag sätter varje vecka upp ett mål med min träning, även om jag har ett slutmål som jag MÅSTE nå upp till... När jag började träna i januari i år så bestämde jag att jag ska ha tappat 10 kg i vikt till maj månad är slut.

Idag vägde jag mig och vägde då 100 gram under denna veckans mål! Totalt sett så är jag NÄSTAN 7 kg lättare idag än vad jag var i januari!

Inte illa va?

Jag är riktigt stolt över mig själv, detta trodde jag aldrig! Jag trodde heller aldrig att jag skulle tycke så mycket om att gå till gymmet... får nästan tvinga mig själv att INTE gå dit lördagar och söndagar...

Åååå vad jag är glad! Ser ju inte omöjligt ut att jag uppnår mitt mål! Då kan jag sätta upp ett NYTT!

Tralalalalala...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar