fredag 12 juni 2009

TV 3 på besök...

Simon & Tomas ska besöka mina föräldrar snart...

Fick mail idag ifrån TV 3! Jag har ju föreslagit dem att skicka Simon & Tomas till mina föräldrars hus. Den 23 juni flyger de ner producent och Simon för att titta på spektaklet... =)
De vill att Fredrik och jag ska vara med i programmet - OM det blir ett program vill säga. Visst är det spännande!?
De gör ju så snyggt hemma hos folk, precis vad mamma & pappa kan behöva - lite lyx!

Håll tummarna!
Sam ska jobba på Gossip ikväll!

Jag mår lite bättre, eller, jag har nog ingen feber längre... tror nog jag ska kunna jobba ikväll. Vlad jobbar i baren, DJ Aron spelar musiken - roligast av allt ikväll är att allas vår SAM jobbar i dörren idag! Som vi saknat vår Sam!

Nu ska Buddha och jag gå ut, en snabb "kiss & bajs - runda" får det bli eftersom det spöregnar ute! Buddha skulle säkert hellre hålla sig hela dagen än att bli blöt... får nog släpa ut honom! =)

Vi ses ikväll på Gossip hoppas jag - öppnar kl 20 och stänger kl 03!

PS! Janna! GRATTIS på födelsedagen!!! Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar