Kvällen var mycket trevlig och det "råkade" bli så att jag spelade en hel del schlager... ooops!
Roligast var att det kom två SUPERTREVLIGA tjejer, och den ena frågar om jag heter Markus, jag svarar ja, och då sa hon att hon läser min blogg! Jag blev så glad! TACK tjejer - ni var verkligen kvällens höjdpunkt! =)
Roligt var också att vi hade några kända bloggansikten på besök - ESC intresserade bloggare!
Besök deras bloggar: SCHLAGERPROFILERNA & ESCPANELEN
ALLTSÅ - ännu en underbar afton i schlagerns och glädjens tecken!
Imorgon är det rajraj och DJ Aron rattar musikspakarna! Öppet 18-03.
Natti natti o tack för ikväll!
Roligast var att det kom två SUPERTREVLIGA tjejer, och den ena frågar om jag heter Markus, jag svarar ja, och då sa hon att hon läser min blogg! Jag blev så glad! TACK tjejer - ni var verkligen kvällens höjdpunkt! =)
Roligt var också att vi hade några kända bloggansikten på besök - ESC intresserade bloggare!
Besök deras bloggar: SCHLAGERPROFILERNA & ESCPANELEN
ALLTSÅ - ännu en underbar afton i schlagerns och glädjens tecken!
Imorgon är det rajraj och DJ Aron rattar musikspakarna! Öppet 18-03.
Natti natti o tack för ikväll!








